המועצה > חדשות ועדכונים > ארכיון כתבות > ארכיון כתבות 2009

ארכיון כתבות 2009

תאריך: 05/11/2009

המאמ"צ הצליח: בזק נכנעה לצרכנים והוסיפה למענה הקולי שלה ב- 144 הבהרה: שירות הכוכבית - בתשלום

ביוזמת המועצה לצרכנות פנו  מאות צרכנים למנכ"ל בזק בדרישה: שירות הכוכבית – רק עם תווית!
ביום שני בבוקר הופתע מנכ"ל בזק לקבל מתנה לא שגרתית: קלסר משרדי ובו מאות מכתבי צרכנים שנענו לפניית המועצה לצרכנות שדרשה מבזק ליידע אותם בזמן אמיתי לגבי עלות השיחות של כוכבית 144 .
במהלך השבוע המשיכה המועצה לצרכנות להעביר למייל האישי של מנכ"ל בזק את מכתבי הצרכנים. 

המועצה לצרכנות פנתה לפני יותר משנתיים לחברת "בזק" בבקשה ליידע בדבר מחירו של שירות הכוכבית, כפי שנדרש על פי חוק הגנת הצרכן, המחייב עוסק המציע רכישת נכס שירות בשיווק מרחוק לגלות לצרכן בין היתר את עלותו, מאחר ובזק לא נענתה, יצאה המועצה לצרכנות בסוף השבוע שעבר, באתר האינטרנט שלה ודרך חברי המערך הארצי שלה (מאמ"צ), בקריאה לפנות למנכ"ל בזק אבי גבאי אישית בדרישה להפסיק את המחדל המתמשך וליידע את הציבור כי השימוש בשירות הכוכבית כרוך בתשלום בתקליט המציע את השירות.

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, אומר כי ההיענות ההמונית והמיידית של המערך הארצי של המועצה מעיד כי הצרכנים מוכנים להתגייס לשינוי התנהלות בלתי הוגנת ופוגענית של גופים עסקיים גדולים. עוד הוסיף המנכ"ל כי המועצה רואה את תפקידה בהובלת מאמצי השפעה צרכניים בתחומים נוספים.

אם ברצונכם להצטרף למאמ"ץ (המערך הארצי של המועצה לצרכנות),
שלחו מייל ל: yaelk@consumers.org.il